ការគ្រប់គ្រងថវិកា
ការគ្រប់គ្រងថវិកាគឺជាជំនាញដ៏មានតម្លៃសម្រាប់អ្នកជំនាញក្នុងអាជីវកម្មស្ទើរតែទាំងអស់ ជាពិសេសអ្នកដែលមានតួនាទីគ្រប់គ្រង ឬជាមួយនឹងការគ្រប់គ្រងសារពើភ័ណ្ឌ ឬទំនួលខុសត្រូវលើការទិញ។ តាមរយៈការគ្រប់គ្រងធនធានរូបិយវត្ថុប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព អ្នកអាចសម្រួលដល់ការរីកចម្រើនរបស់អាជីវកម្ម និងលើកទឹកចិត្តដល់ស្ថិរភាពហិរញ្ញវត្ថុដោយបង្កើត និងត្រួតពិនិត្យថវិកា។ នៅពេលបង្កើត ត្រួតពិនិត្យ និងរក្សាថវិកាអាជីវកម្ម អ្នកអាចប្រើប្រាស់ទេពកោសល្យផ្សេងៗ។ នៅក្នុងការប្រកាសនេះ យើងរៀបរាប់អំពីទេពកោសល្យក្នុងការគ្រប់គ្រងថវិកាចំនួន 12 ផ្តល់នូវអនុសាសន៍សម្រាប់ការអនុវត្តវានៅកន្លែងធ្វើការ និងស្វែងយល់ពីរបៀបដើម្បីបន្លិចពួកគេក្នុងអំឡុងពេលស្វែងរកការងារ។
តើជំនាញគ្រប់គ្រងថវិកាមានអ្វីខ្លះ?
ជំនាញគ្រប់គ្រងថវិកា គឺជាសមត្ថភាព និងចំណេះដឹងដែលអ្នកប្រើនៅពេលរៀបចំផែនការ និងគ្រប់គ្រងការចំណាយនៅអាជីវកម្ម។
នេះគឺជាវិធីមួយចំនួនទៀតដើម្បីដាក់សមត្ថភាពគ្រប់គ្រងថវិការបស់អ្នកដើម្បីប្រើប្រាស់៖
- ការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធដើម្បីពន្យល់ពីលទ្ធភាពនៃសាច់ប្រាក់ និងកំណត់បញ្ហាហិរញ្ញវត្ថុរយៈពេលវែងរបស់ក្រុម
- ការបង្កើតគំនូសតាងជាមួយនឹងកម្មវិធីថវិកា ដើម្បីបង្ហាញស្ថិតិសំខាន់ៗអំពីការចំណាយ និងប្រាក់ចំណូលអំឡុងពេលប្រជុំបុគ្គលិក
- ការធ្វើការសិក្សាផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងវាយតម្លៃការចំណាយ ដើម្បីធានាថាក្រុមប្រើប្រាស់សាច់ប្រាក់ដោយឆ្លាតវៃ និងប្រកាន់ខ្ជាប់នូវថវិកា។
2. សវនកម្មថវិកា
3. ការទំនាក់ទំនង
4. របាយការណ៍ថវិកា
5. ការព្យាករណ៍
6. ការរៀបចំ
Comments
Post a Comment